I'M GONNA SMILE CAUSE I DESERVE TO

2011-06-16 | 14:19:12
Utkast: Juni 16, 2011, kl 12.00

Ayooooo
Läget just nu; jag sitter på en stol i vårt kök med en dator framför mig och dricker mjölk ur ett champagne glas. Snobbig grevinna style. Känns helt okej.
Jag har hela huset för mig själv idag. Det känns också helt okej. För jag har spelat piano och sjungt för full hals som bara popstjärnor egentligen gör hela morgonen. Wejlat och allt. Man får lov att göra det när man är lycklig över att ha sommarlov. Och jag har sommarlov(!!!!!!!!!!!!).
Det innebär att jag de senaste dagarna har haft det väldigt bra. Bal, skolavslutning, fyra spelningar med the band of mine (true story), sovning till klockan tre och serietittande till lika sent på natten.

Ikväll vankas det 9C1 kväll/födelsedagsfest at Julias place. Kommer nog bli kickass (svårt att inte bli med människor som dem)!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello from Moscow, din sak :D

2011-06-22 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0