I'LL BE FINE, JUST NOT TODAY AND MAYBE NOT TOMORROW

2011-03-24 | 23:35:27
Heyy.. Någon gitarrkunnig person (yes I'm talking to you Caroline)!
Är det alltför jobbigt att byta ut en stämskruv (heter de ens så, dedär man snurrar på?) på en gitarr? Jag råkade nämnligen snubbla över pappas gitarr förut och bröt av just en sådan samtidigt som jag lyckades skadade min vänstra stortå. Skitont gjorde det. Jag låg till och med och grät på golvet och tyckte synd om mig själv ett bra tag efteråt så ont det gjorde.

Och just det. Jag suger tydligen i svenska. Fuck.

Kommentarer
Postat av: valeria

NP - fy, inte okej.

2011-03-25 @ 07:11:52
Postat av: Caroline

alltså haha, du skulle sett minen jag gjorde när jag såg mitt namn.

ärligt talat är jag en lite dum person - jag gillar nämligen att lära mig saker och att utföra dem, som gitarr (och innebandy är ett bra exempel) men jag kan inte ett skit om dem! ... jag har aldrig bytt strängar eller bytt en sån skruv. men du har ju den där isak att fråga, slår vad om att han vet!

p.s. lider med dig med tån. min blev klämd i en biostol häromdagen och jag skrek/skrattade/snyftade. livet är hårt!

2011-03-25 @ 07:19:05
URL: http://mswriter.devote.se/
Postat av: Olivia

HAR NI REDAN FÅTT ERAT RESULTAT!? :O

2011-03-25 @ 07:25:44
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0