AND I WONDER IF YOU EVER STOP TO THINK, "MAN, I MISS HER."

2011-05-17 | 21:06:42
Tja
Idag har varit en bra dag.
+ Vi har haft musiktävling i skolan, himla skoj. Ännu roligare blev det när mitt band och moi vann! Väldigt oväntat dock, det var så himla många bra bidrag!
+ Vi hade orienteringstävling i skolan idag (yeah I know, mycket tävlingar hit och dit).
- är att jag lyckades stuka foten under orienteringen i fart med att rädda en stackars skalbagge som annars skulle ha befunnit sig på fel plats vid fel tillfälle; under min sko. Sket ont gjorde det. Fast man ska sätta saker i perspektiv har jag hört (he he he). Det hade nog gjort bra mycket ondare för skalbaggen om jag inte offrat mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

you were äwesome, guys ;D

2011-05-17 @ 23:48:09
Postat av: Caroline

man måste ju bara älska dina texter, hahaha,

och mucho grattis till vinsten. tog emot att ge er pokalen haha, ta hand om den (h)

2011-05-18 @ 07:08:57
URL: http://mswriter.devote.se/
Postat av: Olivia

Bäst är du ju din lilla skalbaggsräddare där, bäst är också Rererererrrrreeeemember Ally.



Vacker ny header ser jag:D

- Men inget ko fejsssss D: :P

2011-05-18 @ 08:21:22
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0