NEVER SAY GOODBYE, BECAUSE GOODBYE MEANS GOING AWAY, AND GOING AWAY MEANS FORGETTING - PETER PAN

2011-05-30 | 21:41:59
Hört att man ska skriva rätt regelbundet på sin blogg. Jag tror jag failar lite på den fronten. Fast det gör nog inte så mycket. För ibland skriver jag. Typ nu skriver jag.

Något att berätta?
Well, igår blev jag, Julia och Hanna bjudna på Liseberg av vår fina vän Sara. Det är rätt galet hur bra en söndag faktiskt kan vara.
Lisa tar studenten på onsdag. Känns plus och minus. Fast hon tycker det ska bli rätt roligt och det är ju bra. Imorgon kommer ett par fina kusiner och annan släkt hit i studentärenden. Det tycker jag är roligt.
Idag har jag äntligen varit i stan och bytt ett par löparskor till precis samma storlek som innan. De nya känns bättre. Rätt skumt.
Jag har ett färskt avsnitt av Bacherlorette att se ikväll + att en ny säsong av The Bachelor börjar klockan tio (ja jag är serieskadad).
Idag sattes alla slutbetyg för vårterminen. Var så nära!

Jag skriver iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0