JUAN DIRECTION - "WHAT MAKES YOU BURRITO"

2012-08-01 | 13:47:38
Jag hade skrivit ett långt fint utkast här för ett par dagar sedan om vad jag har haft för mig för, ja ett par dagar sedan. Datorn bajsade och likaså gjorde utkastet. Nä, men something like that.
Re-doing it with pictures.
I've been in centrum och ätit glass med cheyorna. Calippo cola, our favourite. 
Jag har tränat och cyklat till Sara i Greylive och tillbaka och därmed skaffat en brutal träningsvärk (som alltför länge sedan tynade bort).
Jag har haft småkusinerna på besök och gjort allt vad det innebär.
Jag har åkt till Gränna för två veckors sommarjobb i en polkagrisaffären. 
Jag har slutit avtal med farfar och börjat plugga. En timma fysik om dagen är bra för magen. 
Har druckit te med min fina farmor nästan varje kväll. Blackcurrant and we're home. 
Taget från my minicrib hos farmor och farfar. Här sover jag bra.
Här om dagen körde den här bilen förbi utanför butiken. Den var fin.
Jag hade en bra hårdag. Försökte fånga det på bild vilket verkar ha gått sådär. 
Jag blev lite kär i de här^ två. Den ena kostade 750 kr och den andra gick ut butiken. Nu är de båda historia. 
Jag har haft Valeria på besök. Hon e snigg. 
Vi gjorde Gränna, åkte longboard och plockade hallon, såg snygga ut i vägdiken, såg på My Super Psycho Sweet Sixteen och en annan film(<3) och var som bara vi är ibland.
Jag har varit ute och sprungit för första gången på jag-vet-inte-hur-många veckor. Avslutade med stretching vid sjön och ett dopp i den likaså. Nu lever man alltså, tänkte jag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: rosa

miss you like crazy <3

Svar: miss you too huuun <3
Sara Jonason

2012-08-01 @ 20:06:20
Postat av: valle

Hahaha, snygga bilder. Ser helt sne ut (love it ye)
Kom hem nu, miss ya dickhead :*

2012-08-02 @ 11:59:17
Postat av: anelia

äntligen sarre <3 fejna bilds

Svar: Tackis så mycket Anelia <3
Sara Jonason

2012-08-02 @ 21:29:12
URL: http://staypositiveoryouwilldie.blogg.se
Postat av: Karolina

Fina Bilder! Jag saknar dig Saraaaa!

Svar: Åh, du anar inte hur mycket jag saknar dig med Karro <3
Sara Jonason

2012-08-03 @ 00:13:22
URL: http://karolinanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0