WOOPIDOOP

2012-12-23 | 02:09:57
Har lämnat in slutuppgiften i samhällskunskapen, haft min sista fysiklektion, lämnat in den sista fysiklaborationsrapporten och är väldigt lättad över detta. Har även haft dansföreställning och skaffat ett A vilket var och är väldigt kul.
I onsdags slutade jag skolan och sedan dess har jag varit med i åtskilliga julklappslekar, julshoppat, lagt för mycket pengar på mat på stan, haft avslutningskväll med ett roligt gäng, sett på The Hobbit med ett annat, storstädat nästan hela huset, sett på romantiska komedier och bytt julklappar med mina fina. Lov är helt okej.
 

Kommentarer
Postat av: lillskeden

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, sexy ladies

2012-12-23 @ 07:11:10
URL: http://lsatyd.blogg.se
Postat av: Anonym

du är så himla galet fin sara

2013-03-10 @ 01:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0