SOMETHING YOU CAN'T EVEN UNDERSTAND YOURSELF

2012-06-12 | 00:31:42
Har nästan skrivit klart mitt idrottsarbete. Förhoppningsvis håller det kvar den där pluggnistan som tycks springa iväg från mig mer och mer. Kanske är det för att vi har gått så länge nu utan längre paus och för att man börjar känna av att nu är en tid man ska vara ledig. Det får vara så, annars orkar vi inte.
Drog ut på en longboardrunda till stamsjön vid 22 och körde med lite fina vänner. Avslutades för någon timma sedan med saft och isvatten utanför mitt hus. Ibland lever man alltså.
Crêpesen var väldigt goda och vi åt så att vi nästan sprack. Imorgon skajagskajagskajagskajag skriva klart mitt franska arbete. Skaskaskaska. Det ska jag.
Det här inlägget tar aldrig slut, men ah. Idag /dance:ade jag och Valle med A-klassen. We loved it.
Nu ska jag äta fil och flingor. JaooOO.

Kommentarer
Postat av: valle

med A-klassen, vi loved it jao.

2012-06-12 @ 11:20:56
Postat av: Klara

...bara jag som tänker på the A-team? ehehe ni är bra.

2012-06-13 @ 01:24:27
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0