FÖR TÄNK SÅ ÄR DET HELT TVÄRTOM

2012-06-14 | 16:47:35
Lockade håret, och sprabg till skolan, partade till dansstopp som Maia och Julia ordnade och gjorde gabska dåligt ifrån mig på kemin. Bestämde mig för att inte tänka mer på det sistnämnda, utan åkte lite longboard och åt sushi med klasskompisarna istället. Sa hejdå till Annelies häftiga barndomskompis Storm, gangstade i centrum, gick hem till Valle och sedan till klara för sommarlovspremiärspartey. För just det, vi har SOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV JAAAAAAAAAAAAAAAAO!!!!
Att göra ingenting, sova alldeles för mycket men så mycket man behöver, åka till Grekland, jobba i en polkagrisaffär, sälja jordgubbar, åka longboard, spela musik och vara gatumusikant, träna, träffa vänner, tänka och fundera är några av de planer jag har so far. Att göra allt man annars inte hinner göra helt enkelt.

Såhär såg mitt hår ut. Rosa oh halvlockigt.
Såhär såg jag och Valle ut.

Eller kanske mer såhär.

Kommentarer
Postat av: valleee

1. tight ass

2. söt på sista bilden jao

2012-06-15 @ 02:27:53
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: anelia

coolioo <3 SES I SOMMAR

2012-06-15 @ 10:57:54
URL: http://staypositiveoryouwilldie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0