EVERYBODY WINDS UP KISSING THE WRONG PERSON GOODNIGHT

2012-06-11 | 00:43:28
Laborationsrapporten skickades in 19 minuter försent härom dagen. Något av de jobbigaste arbetena so far måste jag säga. Jag bosatte mig hos Valeria i tisdags kväll, pluggade till 2, sov, pluggade ett helt dygn, sov en timma, gick till skolan och efter skolan pluggade vi fram tills 19 över 12. Sedan gick jag hem.
Helgen har spenderats på att göra ingenting, träffa fina tjejor, plugga projekt, öva danslektion och att äta med Valle. Pizza, hallon och glass. That's how we roll. Nämen serri, rulla är precis vad vi kommer göra snart om vi fortsätter i den här riktningen. 

Den rosa toningen börjar försvinna ur mitt hår, jag vill klippa långpage och tror att det är sommarlov. Imorgon bakar vi crêpes på franskan och shitnukomjagpåattjaintehargjortklartmittfranskaarbete.

Kommentarer
Postat av: valeee

shitnukomjagpåattjaintehargjortklartmittfranskaarbete <3

2012-06-11 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0