DO STUPID SHIT

2012-09-08 | 00:24:00
Idag är en sån där dag då allt känns lite extra fint. Lyssnar på Robyns Call your girlfriend och Kapten röd och fäller nästan tårar för att de är så bra.  
Idag hade vi svenska redovisning i skolan om saker som har förändrat världen, jag och Valeria åt sushi, såg söta killar, tog kort och jag somnade klockan sju. "nej, det är inte så jobbigt att gå natur". Nejdå. Visst nämnde jag att jag somnar klockan 7 en fredagskväll? Sedan vaknade jag igen, som tur var, och åt chips och jordgubbar med Lisa och pappa(som kastade godis på oss emellanåt och själv skrattade ganska gott åt detta) medan vi såg på 50/50. Vääääääääligt finaste film.Och Blondinbella och Odd har förlovat sig. 
Japp, idag är en sån där dag då allt känns lite extra fint. 




 

Kommentarer
Postat av: Valeria

fint inlägg, kompis! sushi och söta killar är kärlek <3

2012-09-08 @ 00:28:19
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Klara Amanda

Ni är så vackraaaaaa!!

Svar: Åh, tackis Klarre :)
Sara Jonason

2012-09-09 @ 15:40:28
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Klara

och det skulle stå klara, egentligen. :))

Svar: haha xd
Sara Jonason

2012-09-09 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0