"HÄR, JAG VILL INTE BLI TJOCK SJÄLV"

2012-09-05 | 00:27:00
I förrgår lagade pappa mat efter recept (equals ätbar mat) för kanske första gången i sitt liv och det gjorde han bra. 
I helgen fick jag inte fått gjort så mycket mer än tre mattetal och en triangelsats. Skolväg alltså. Annars var jag i stan med Lisa och mamma och provade fina tröjor, åt tacos och köpte skor. Såg också på världens hemskaste film, Bullhead (don't try steroids kids), dansade, stal min egna cykel, körde bil och ångestade. 
 
Igår fyllde Jakob år, så jag och Valeria gick upp tidigt och bakade en potatistårtemuffins till honom. Han blev glad och vi blev glada över att han blev det. Som grädde på moset (waha vad kul det var i det här sammanhanget ♥) fick alla tvåor på skolan gå på en gratiskonsert igår. Med Kapten Röd. Som visade sig vara fetnays. 
 
Imorgon ska vi ha träd och örtquiz på biologin. Livear lite on the edge eftersom att det är två örter vars namn min hjärna vägrar att ta in, men det känns ändå helt okej. 
 
Idag bestämde jag, Johan och Josef att vi ska plugga en timma fysik varje dag efter skolan framöver. Och idag var jag och Valle och dansade, stod på oss mot galna skoförsäljare, lämnade tillbaka skor, köpte skor och fann shoes made of heaven (not an expression, but it should be (in this case it means that the shoes were really nice)). 
 
Nu ska jag sova och det ska jag göra bra. 
Igår gjorde jag detta collaget till Frida, som inte såg likheten mellan ananas och kärrtistel. Nu gör hon det.

Kommentarer
Postat av: valeris

yeea, love le inlägg!
och hahaha, grädda på moset <3

2012-09-05 @ 07:23:25
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0