I'M JUST SAYIN', YOU COULD DO BETTER

2013-02-25 | 01:04:18
Idag klev jag upp tidigt, tränade, handlade, lagade köttfärsås, duschade och läste och sen tog effektiviteten slut och jag somnade. Imorgon har jag geografiprov och har ännu inte läst alla sidor vi har prov på men är ganska säker på att det nog löser sig på ett eller annat sätt. 
 
Annars ser jag på melodifestivalen på lördagskvällar, dansar på onsdagskvällar, krejsar alltid med min vän, ser på serier när det behagar, googlar high schools sent på natten, funderar innan jag somnar och saknar min syster mest när vi precis lagt på.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Din lille vän

såg ganska gott ut det du gjorde :)

2013-02-27 @ 15:58:57
Postat av: Lisa

Jag saknar dig med!

2013-03-01 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0