THE PROBLEM IS NOT THE PROBLEM; THE PROBLEM IS YOUR ATTITUDE ABOUT THE PROBLEM

2013-07-25 | 15:12:00
I söndags jobbade jag klart mina tre veckor minus fyra dagar och blev klar med jobbandet för i år. Såg fram emot den kommande veckan som skulle fyllas med väldigt mycket av ingenting alls, men trots det känns det lite sad att åka hem igen. Konstaterade som så många gånger förut att min farmor och farfar är så himla bra och kom fram till att det där med avslut och hejdån är inte så kul. 
Förraförra veckan kom några av Stockholmskusinerna på besök i ett par dagar och det gjorde dom bra. Såhär vandrade jag runt i trädgården en av dagarna när farmor gett mig order om att hitta farfar som skulle befinna sig någonstans i den. Fashionblogger.
Har också tagit egobilder i butiken när ingen såg. Man får passa på under snyggdagar, som någon säkert brukar säga.

Under min Grännavistelse kom Valeria dit med mom and dad. Vi såg på Million Dollar Listing, åt polkagrisar, 48 toffifees och åkte till Stockholm. Såhär såg vi ut när vi poserade. 
.. Annars såg vi mer ut såhär.
I Stockholm hälsade vi på fler kusiner, badade, såg på film, spelade bollsporter och hoppade studsmatta.
Vi fick även en liten runda på stan. På bilden ovan befinner vi oss på Svenskt Tenn i en liten gång fylld med dyra glasvaser, "Här rekomenderar jag inte att man ramlar", sa Lera. 

Lera och hönsen i Gränna.

Någon gång försökte jag fånga skönheten hos några blommor på bild vilket verkar ha gått sådär.

En dag flög Johan och Jonathan till Visingsö, tog färjan till Gränna och hälsade på och övernattade hos mig.
Nu är Valeria i Pinsk och väntar på mig. Efter en massa krångel med både pass och visum kommer jag antagligen iväg till Minsk nästa vecka och det ska bli så himla kul. 
 
Nu ska jag hem till Emilf och klippa honom, exciting... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: oparussianstyle

hihiih love the inlagg och bogarna pa nastsista bilden ^^

Svar: bogarna?? Vad menas??????? eeeeh????<3
Sara Jonason

2013-07-27 @ 13:52:53
Postat av: Gôbben

tror valle menar bögarna -.-
men det var mysigt att komma å hälsa på faktiskt!

2013-07-28 @ 02:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0