A VERY WISE MAN ONCE SAID "I DON'T KNOW, GO ASK A WOMAN."

2013-06-04 | 01:30:00
Heeeeej
Jag heter Sara och jag har inte bloggat på ett tag för jag har gjort lite andra saker. Lite andra saker som till exempel att premiärbada, se Rent med Hanna och Sarrenymen, förälska mig i Rent-låtarna, spela gitarr, byta bena, besöka fina gamla Montessoriskolan med min vän, vandra genom Sveriges Grand Canyon- Kinnekulle, spela in Ariel 2.0, fira numera 18-åriga Annelie, fixa USA-visum, närvara på EF möten, shoppa shorts, kolla på årets studenter, äta sushi, skratta åt Jakob i en hamsterboll på vatten, prova att köra motorcykel, yolo:a med Emil på studentfesten, kolla på film i kyrkan, rasta longboarden, plugga svenska, göra klart mitt försenade franskaarbete, utforska Modelhouse med Valeria, äta godis, kvalitetstida med familjen och till sist (men definitivt inte minst) att ta obligatoriska egobilder. 
"Ska det vara en fin bild?", undrade Jakob. "Ja", svarade jag. Hm.....



Kommentarer
Postat av: v-kvinna

gillar såna inlägg, bajsapan!
Älskar jakob och derp-smink-sara :D och dina egopixxxzxzxxzxz

2013-06-04 @ 15:30:42
Postat av: K-Kiwi

Vad roligt med sminket vart gjorde ni det någonstans? Puss

Svar: Vi gjorde det på Modelhouse i Göteborg :D
kramis
Sara Jonason

2013-06-05 @ 12:39:59
URL: http://www.nattstad.se/karolinanordin
Postat av: Olivia

fint inlägg saris!

Svar: Tack Olivi <3
Sara Jonason

2013-06-08 @ 02:09:56
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Henkelhanna

men tjena hallå, va nice med modell osv saken! berätta allt! vill veta hur när var varför osv? :) snygga liksom

2013-07-31 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0