QUOTE FROM MAN STABBED "WHAT ARE YOU GONNA DO, STAB ME?"

2013-09-19 | 07:44:00
Helloooooooo! Long time no see again. Lite bilder från de senaste jag-vet-inte-hur-många-dagar.
Har gjort mig av med de Vitryska glitternaglarna och ersatt dom med dessa. När jag är varm är de nästintill vita och när jag är kall är de mörkrosa. Ibland blir de dipdye:iga och då är de som häftigast. 

Har provat både ett step och power pass på YMCA i downtown. Nu har jag träningsvärk i armar och ben och rygg och ibland är det lite svårt att röra på sig på grund av det men det känns ganska bra ändå. Snart ska jag prova Courthouse's classes. Det är lite dyrare och lite snobbigt men ganska många minuter närmare. 
Obligatoriska benbilder. 
Igår var jag och Aira (som är från Japan, waaah) i Salem center och jag blev ganska kär i den här affären. Heaven on earth. Eller underwear heaven on earth anyway. 
Aira utanför Subway med en dricka som nog var väldigt god. 
Månen var alldeles otroligt fin hela bilturen hem igår men så snart jag kom hem och skulle ta kort på den gick den i moln <///3 Typical.  
Nyfyndad tröja och ett städat rum i bakgrunden. Och en snyggpose. De börjar också bli obligatoriska. 
Och här var visst en till. Woops. 
 
Annars så är jag i skolan, har musikalrehersals lite då och då, har gått på ett high school football game, fällt lite tårar, saknat lite näris och kär(r)isar (<--hihi Valle), besökt en october fest (som ungefär är som en marknad med tyskt tema, hehe), bokat homecoming, uppgraderat till advanced teatre och nu har jag en himla massa engelska att läsa. Märker att jag borde skriva mer dagbok för gaash, vad lätt jag glömmer vad jag gör av alla dagar här! Påtal om engelskan förresten så är det rätt roliga skillnader på bedömningen här jämfört med svenskahurserna i Sverige. Lämnade in en uppgift för ett par dagar sedan som jag fick tillbaka utan någon respons alls på. När jag bad om respons kollade Mr. Smart (eller Mr. Not So Smart som några elever brukar kalla honom) frågande på mig och jag fick nästan dra ord ur honom. Det var först när jag frågade rakt ut om det var bra skrivet eller inte som han svarade att "ja, dina kommentarer var långa", och det var ungefär det han sa. Quanity, not quality, som alla alltid säger i Sverige♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga naglar! Förlåt för att jag var så trött i morse. Kul att du uppdaterar!

2013-09-19 @ 13:07:54
Postat av: Johan

Åhh mysigt!!!! Miss u my BFF!

2013-09-21 @ 20:58:25
Postat av: marianne Jonason

Rolig läsning! Verkar som om livet börjar rulla på bra! Saknar dig.

2013-09-22 @ 11:10:08
Postat av: Klara

Låter som det ljuva livet ju! Och alltså, naglarna ♥

2013-09-22 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0