ME WATCHING THE OLYMPICS: OH WOW THAT WAS IMPRESSIVE! ANNOUNCER: ANOTHER DISASTROUS MISTAKE!

2014-02-27 | 07:05:22
Herroooooooow!
Igår satt jag och Gia och funderade på hur lång tid vi har kvar här borta. Båda två insåg chockat och skräckslaget att vi bara har två månader kvar här(?!?!) men sen insåg vi att Gia glömt att räkna med april så det var inte så kort tid kvar ändå. Fast tre månader är ju inte så jättelänge ändå. Äsch it's all about point of views. 

Lite i bilder dårååååå. 
På Valentine's day smög jag och Gih runt och satte upp Valentine's Day cards lite varstans i skolan där de passade in. Vi tyckte vi var rätt festliga men det tyckte nog inte Mrs. McConnall för hon tog bort det från sin dörr. Aja whatever k bry. 
Har läst Hanapee's blogg som postade rolig historia om en innovativ pojke.

Spenderade någon helg och President's Day hos the Starr family. Bild på Lauren (som har mest energi i hela världen) och Ellie. Roliga tjejor.
På söndagsmorgonen åkte vi till deras kyrka som var ganska najs. Inte Willow Creek-häftig men ungefär samma känsla. Kände igen en låt från Tonårs-and(j)akterna och det var mycket roligt.

Bjöds även på gratis shots during the service (skoja bara det var druvjuice, vilseledande glas dock). 
Senior panoramic in the gym. Person bakom oss ville vara mer på selfies.
Valentine's Day redo med Kayli. Som Homecoming med något färre antal personer men med Gia och Andrew. 

I måndags fyllde Cassie 18 år och jag dekorerade hennes skåp med glitter och pryls.

Såg denna bilden på Twitter idag (källa: Hanna Henkel?) och den kändes bara bra på något sätt. 

Andra nämnvärda saker:
• Igår åkte jag och Gia till en park och joggade WHAT. Första träningspasset på äsch vet inte men ett par veckor i alla fall.
• Att ha Gih som granne är otroligt bra på många olika sätt, till exempel för att hon tycker om promenader med grannar (mig) och älskar precis som många andra (bl.a. mig här också visst) att äta. 
• The Dutchess e aaaaaaaasbra. 
• Lämnade idag in den 3e uppsatsen i engelskakursen sen skolan började i Augusti. Ja vi har alltså skrivit 3 uppsatser totalt. 
• Råkade pierca naveln förra veckan men det hela kändes inte rätt och vi var nog inte helt menade för varandra så det blev en tre dagar lång historia. Fint sålänge det varade <3
• Tennis tryoutsen börjar på måndag och jag vill supergärna komma med i Varsitylaget men med tanke på att jag spelat tennis typ 8 gånger i mitt liv ser det inte så lovande ut. Aja may the odds be ever in my favor. Påtal om det uttrycket så var announsarna på skolan jätteroliga på announcementet som lästes upp precis innan finalsen började och sa precis så efter att de gett alla instruktioner<33333
• Ska vara hundvakt från och med imorgon tills på söndag åt våra grannars hund Ginger (hihi) som är en liten tax med jäääääättekorta ben. 
• Ska på bröllop på lördag då samma grannars son ska gifta sig. 




Kommentarer
Postat av: LIsa

Hahaha bästa inlägget ever! Vart kan man läsa mer om den norska "dvärgen"? Tyckte Cassie om presenten? Gud vad gullig du är som fixade till det så fint till henne, Sara! <3

2014-02-27 @ 09:15:11
Postat av: Ellav

Yey, en uppdate <3
Har du en ny klänning som jag inte vet nånting om? Eh...
Fin iallafall :)

2014-02-27 @ 23:55:49
Postat av: Fåret Shaun

Kul att du uppdaterar igen! :)

2014-02-28 @ 01:39:15
Postat av: Hanna Henkel

haha jaaa! gillade den :)
inlägget <3333

2014-02-28 @ 13:38:21
Postat av: M-e

Kul att höra hur du har det! Mer sånt! Kram

2014-02-28 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0