AINT NOBODY GOT TIME

2014-03-19 | 07:23:39
Helloooooww! 
Idag har jag varit hemma och varit sjuk pga för mycket vistelse i blåst. Igår hade vi pre-season game mot Forest Grove High utomhus och blåste nästan iväg allihopa under fem timmars tid. Förkyldningen är på bättringsvägen tror jag, men om inte annat så får vi springbreak om en dag= tid att friskna till. Förhoppningsvis ska vi hinna med Ikea-turer, shoppingturer, sleepovers, tennisträningar, LA och maaaaasssa massa sömn. 

Kan ju flika in lite bilder från det senaste också för framtida/nutida intressen.
Fick 98% = A på senaste matteprovet och vann godisutlottningen. Vår lärare är rätt cool/chill/soft faktiskt och lottar ut godis till alla som får A på proven. Motivation! Mattelektionerna här borta är väldigt roliga över huvudtaget, väldigt annorlunda från de andra klasserna överhuvudtaget. Alla är med och skrattar och aaaaah, går inte att beskriva men det är sån myskänsla bara!

Jag och Gia fann promdressaffär och kände oss fab i alldeles för dyra, fantastiska klänningar. Vi ville även prova brudklänningar där som såg otroliga ut men vågade ej pga dömande personal. 
Långa klänningar all over! Jättebra bild, verkligen, jag vet. Nä, men vi hade körkonsert för nån vecka sedan och kände oss faktiskt rätt fab i de här klänningarna. 

Såg dessa bananer i Fred Meyer o ba mm fresh visst. Okej såg nu att det står red bananas men de ser ändå ofräscha så det är fortfarande kul.

Kelly tog en trip till Idaho och lämnade mig och Todd kvar. Vi passade på att äta sushi och såg på en film som innehöll norsk text så jag fick vara tolk. Todd försökte även hjälpa mig att leta efter balklänningar på nätet och det var väldigt intressant och gulligt på många sätt. Han är en väldigt snäll person han 😋
Efter kanske inte jättelyckade klänningsförsök på nätet åkte jag, Gia och Todd till Washington Square Mall. Där lyckades jag against all odds hitta en balklänning! Jag och Gia vandrade runt i flera timmar och ville köpa hela världen och sedan avslutade vi dagen med steaks på någon resturang med lång väntetid. Bra dag! 
Skolbuss på tennisturneringen, fint. Jätteeee... 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättekul med så många fina bilder! Vi hörs imorgon - krya på dig tills dess!

2014-03-19 @ 07:40:08
Postat av: Jouan

Spännande med dessa röda bananer...
Du måste showa the balklänning tycker jag!

2014-03-19 @ 14:58:45
Postat av: Jouan

Spännande med dessa röda bananer...
Du måste showa the balklänning tycker jag!

2014-03-19 @ 14:58:46
Postat av: M-e

Vackra flickor och vackra klänningar. Kul att se alla bilder!Kramar

2014-03-19 @ 15:20:30
URL: http://muffinpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0