"ARE YOU CATCHING WHAT I'M THROWING?"

2014-03-03 | 08:03:03
Letar fortfarande balklänningar och såg denna bild på en hemsida. The pink one I want so badly but can't find it anywhere. The hunt continues..
Otroligt härlig lunch med sol, Cassie, Anna, öppna fönsterrutor och Affirmation på högsta volym. 
Passning av söta lilla Ginger från torsdag till söndag. Hon var hur snäll som helst och hoppade gärna upp i fåtöljerna och sällskapade.
På fredagen bestämde vi att Gia nog också behövde få en dos av Ginger och hon gjorde oss sällskap resten av helgen. Vi drack te ur glaskoppar, lagade tacos, lyssnade på/sjöng Britney Spears (btw hur bra e inte Perfume?<3(edit: okej lyssnade på lyricsen o kan väl inte helt approva den men still bra melodi)) och låtar från kören, pratade om sånt som behövs pratas om och njöt ganska mycket båda två av att leva själva i grannarnas hus. Goood weekend! 
Ongoing food hunt in my house.
Little Ginger!

Skulle på bröllop i lördags men pga temporary sjukdom in the hostfamily blev det inte av så jag och Gia åkte till TJ Max och köpte matchande OSU shorts istället och åt Straight From NY Pizza (som nääästan e Sverige-tunn pizza). 

Low quality selfies med Kayli efter hennes brors b-day.

Imorgon har vi tennis tryouts (äntligen men skrämmande) och min plånbok är på vift. Hopefully bara i huset. Men kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Detta är inte Valeria

Now i understand why the dog is called ginger ! : )

2014-03-03 @ 19:03:15
Postat av: Syrran

Den rosa var jättefin tkr jag, men hittar du inte den så har jag en känsla av att du skulle passa utomordentligt bra i en gul klänning! Jag vet inte varför, men jag har alltid föreställt mig dig i en gul balklänning.

Jättesöt hund förresten. Jag är så glad över att du verkar ha det så himla bra. Kram!

2014-03-03 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0