ELIZARDBETH

2014-03-06 | 05:00:47

Det ljuvliga vädret i Oregon idag. Som jag fick gå hem i. Och känna mig som ett dagisbarn i (som blivit medtvingad ut på utflykt i regnet trots att det spöregnar) trots att jag är 18 snart 19. Nein säger jag vädret, nein!!!

Hade i alla fall en bra sånglektion idag med Beth och det var ju i alla fall bra. Visade sig även idag att vi har ledigt på fredag och det är ju inte så dumt (faktumet att det är pga grading day är väl inte lika upplyftande dock (men betygen räknas ändå ej så k)). Sämre sak som även visade sig idag: att vi har matteprov imorgon. Inte speciellt svårt egentligen (ödmjuk) men jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Vladislav

är också lediga på fredag. coincidence?- I think not :*

2014-03-06 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0