MARY HAD A LITTLE LAMB, WHOS FLEECE WAS WHITE AS SNOW. IT WENT OUT TO A CLUB ONE NIGHT, AND DROPPED IT HELLA LOW.

2014-05-18 | 09:09:17


Åh, idag var så bra så bra så bra! Jag, Kelly och Todd åkte på spontanutflykt till Lincoln City och var där mest hela dagen. Vi promenerade på stranden, tog bilder, studerade klippor (geologiprep<33 orrr nahh? or yes), flög en kite (supersimpel men gash vad kul!), åt på Macadangdang's och snubblade in på en outlet. Sedan träffade jag
Gih och Anna på gymmet där de träffade ryssar (han trodde dock att jag sa att jag gillade choklad när jag sa att jag var hungrig på ryska, så frågan är hur rysk han egentligen var.. Vad tros Leris?) och jag invigde mina nya träningskläder. 

Fick idag även reda på att vi ska till idaho på ons through sön och det ska bli mys/kult. Och när vi kommer hem är det bara en endaste, ensammaste, liten pyttevecka tills släktisarna kommer hit! Wieeeee😋 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att höra att du har det bra! Jag älskar dig <3

2014-05-18 @ 14:25:19
Postat av: Göran Andreasson

Stenar som är så roligt! :) ÅÅÅÅH det är så nice att du snart kommer hem! :DDDD

/ jp

2014-05-18 @ 16:51:26
Postat av: therealrussian

fattar han inte att du säger att du är hungrig då är han ingen riktig ryss
ASSÅ DÖÖÖÖÖR DU ÄR SNART HÄR FY VA NICE DIN LILLA SLÖSHARESARE <333333333333333333

2014-05-18 @ 22:41:47
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0