GRÖNSAKSSOPPA MED KYCKLINGEN

2015-09-06 | 23:58:07
Heeeeeeej bloggen! Nu är det några månader sen senaste blogginlägget, men nu är jag tillbakaaaaAAAAAAaaaAaaaaA! Varför har jag då inte skrivit på så länge? Jo, det finns en hel rad olika anledningar faktiskt. Först var jag upptagen med att avsluta lite svenskatal, fysikkurser och att ta studenten, sen med att jobba ganska mycket på hemtjänsten,  därefter med att åka till Grekland och slutligen med att börja på Chalmers (okej, har kanske hunnit lite mer saker på 3 månader men a), och som om detta inte vore stora hinder nog för bloggandet, så har jag dessutom varit datorlös hela denna tidsperiod! Nu är elektroniken på plats igen och förhoppningsvis blir bloggandet lite mer frekvent än de senaste månaderna (men det får vi se!!!! ;)))))))). PUSS & KRÄM!, som Prosex säger. ♥
 

Kommentarer
Postat av: vallelejra

så jäla söt änna

2015-09-07 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0