TWO LITTLE TANNED LOVEBIRDS

2016-05-09 | 23:14:00
Well well welllllllllllllllllllll
Is it sun burn that I'm spotting? Or just make up highlights? Nej, visst är det lite solbränna! Ja gott folk, det har faktiskt varit sol i Göteborg! Och jag har fått solbränna utan att ens anstränga mig förutom en gång! Trevligt trevligt. Faktiskt så har det varit sol och det är väldigt mysigt på kvällarna.. men om jag ska vara helt ärligt tycker jag det är jobbigt med såhär fint väder på dagen pga vill kunna ha på mig långbyxade svarta jeans. Mst köpa klänningar och shorts! och skor.
Oscar gick förbi <3 Skoja, jag fick tvinga hit honom motvilligt från sin falukorvstekning och han sa att han ville vara anonym två gånger. Men ändå <3
 
 

Kommentarer
Postat av: vallelejra

hejhej jag heter oscar och vill vara anonym...'
sötisar <3333

2016-05-12 @ 12:00:16
Postat av: lisa

Gulligaaaa!!!

2016-05-12 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0