GHOSTA - GÖRA SLUT MED NÅGON GENOM ATT SLUTA GE IFRÅN SIG LIVSTECKEN

2018-01-08 | 00:41:00
Nu är det 2018 igen... höll jag på att skriva, men det är ju faktiskt första året det är det! Imorgon börjar är det tentavecksstart igen (fast egentligen började den i lördags) och jag ska bosätta mig i lägisen efter typ... tre veckor ifrån. Först var vi i Östersund i en vecka och hälsade på mormor, firade jul (ville skriva hjul), åkte skidor (och tyckte att längdskidor var roligt för första gången någonsin, personlig vinst!) och mest njöööt och mös omkring. Kände även starkt att jag hade kunnat tänka mig att bo där eftersom allt kändes så.. ordentligt och genuint, snöigt.
 
Sedan dess har jag fördrivit tiden i Lerum och fått tiden att gå.. väldigt snabbt. Förmodligen har för att jag har sett på Crazy Ex Girlfriend ganska mycket. Annars har jag faktiskt inte gjort så himla mycket och har känt mig ganska tillfreds med det faktiskt. Är glad över att jag den här ledigheten har haft lite bättre tankesätt än jag vanligtvis har under ledigheter, och har inte satt sån press på mig själv att jag borde göra vissa saker eller borde träffa vissa personer. Ibland behöver man chilla villkorslöst.
 

Kommentarer
Postat av: wall-e

ska vi ghosta?

2018-01-10 @ 15:35:51
Postat av: L

Tjoho!

Btw. Trodde Ghosta var när någon gjort slut men fortfarande dyker upp via vänners sociala medier?

2018-01-20 @ 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0